Dbając o zdrowie naszych czworonożnych przyjaciół - pamiętajmy o szczepieniach

Decyzja o możliwości zaszczepienia zwierzęcia oraz terminie szczepienia, podejmowana jest przez lekarza weterynarii po uprzednim badaniu klinicznym i przeprowadzeniu wywiadu z właścicielem/opiekunem zwierzęcia.

Szczepienia: psy, koty, króliki

łapa psa ikona

Zaszczep swojego pupila – umów się na wizytę!

szczepienie psa

Szczepienia psów:

– szczepienie p/ko wściekliźnie – wg polskiego prawa wszystkie psy w naszym kraju muszą być po raz pierwszy zaszczepione p/ko wściekliźnie pomiędzy 3. a 4. miesiącem życia. Każde szczepienie p/ko wściekliźnie wykonane w Polsce ważne jest u psa przez 1 rok.

– szczepienia p/ko chorobom zakaźnym: Puppy DP (6 tydzień życia), DHP (8-10 tydz. ż.) DHPPi (12-16 tydz.ż oraz doszczepianie w kolejnych latach)

– szczepienia p/ko kaszlowi kenelowemu (szczepionki donosowe i doustne)

Umów swojego pupila na wizytę!

Szczepienia kotów:

– szczepienie p/ko wściekliźnie – wg Rozporządzenia Wojewody Mazowieckiego z dnia 15.04.2022 r. koty należy zaszczepić p/ko wściekliźnie w terminie 30 dni od ukończenia przez kota 3 miesiąca życia, a następnie nie rzadziej niż co 12 miesięcy od dnia ostatniego szczepienia.

– szczepienia p/ko chorobom zakaźnym: CPV (6-8 tydz. ż., 10-12 t. ż., 1. rok życia, potem co 2-3 lata) lub szczepienie CPV+ch

Szczepienia królików:

– szczepienie przeciwko myksomatozie oraz pomorowi.

– od niedawna także obecna na polskim rynku szczepionka na pomor królików II.

Umów swojego pupila na wizytę!

szczepienie kota